Mayonez.Net

RSS



Deep Freeze 5 Sınırsız Lisanslı

alt

Deep Freeze 5 Sınırsız Lisanslı

alt

 

Güçlü teknoloji; üstün koruma. Deepfreeze yeni sürümüyle karşımızda. Bilgisayarınız yeniden başladığında her şey 0 ilk açtığınız gibi olacak, Windows 95, 98 ME, 2000, XP için 8 saniyelik tek bir yükleme yeterli. Elveda virüsler, casus yazılımlar, korkular; Deepfreeze yenilenmiş versiyonuyla daha muhteşem döndü. Bırakın çocukları bilgisayarınızı istediği gibi dağıtsın silsin. Tek bir yeniden başlatma ile her şey eskisi gibi olacak. Üstelik tek bir bit bile kaybolmayacak.

alt

 

alt

alt

 

 

alt

 (Oy Sayısı: 16)
Görüntülenme : 47194 Yorumlar (12)

trnano

  • 28 Haziran 2009 ; 17:19
  • Kayıt Tarihi: 3.03.2008
  • ICQ:
  • Yorumları: 30
  • Rütbe
emege saygı tşk

--------------------

canktu

  • 28 Haziran 2009 ; 19:24
  • Kayıt Tarihi: 4.10.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 2
  • Rütbe
TEŞEKKÜRLER PROGRAM calışıyor her zamnkı gıbı

--------------------

asaltatar

  • 29 Haziran 2009 ; 11:18
  • Kayıt Tarihi: 27.09.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 22
  • Rütbe
Her başlatıldığında değilde istediğin zaman kaydettiğin bir sistem kaydına dönebilen bi program varmı acaba? Bildiğim kadarıyla DeepFreeze bunu yapamıyor :(

--------------------

sahhara

  • 29 Haziran 2009 ; 14:58
  • Kayıt Tarihi: 13.06.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 3
  • Rütbe
bu programı nasıl kaldırıcaz pc'den ? herşeyi denedim ama kaldıramıyorum bilgisayardan,yardım edermisiniz?

--------------------

hayrobaba

  • 29 Haziran 2009 ; 15:34
  • Kayıt Tarihi: 26.09.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 251
  • Rütbe
teşekkür ederim sagol ellerine sağlık.

--------------------

witbadboy

  • 29 Haziran 2009 ; 20:03
  • Kayıt Tarihi: 17.05.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 2
  • Rütbe
Programı kaldırmak için indirdiğiniz dosyayı tekrar çalıştırın ve REMOVE deyin kendisi halleder.

--------------------

semih14ss

  • 1 Temmuz 2009 ; 09:46
  • Kayıt Tarihi: 19.12.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 1
  • Rütbe
arkadaslar bu program eski sürümleri sağ köşede görünüyordu ama bu görünmüyor neden ben deep freez i acıp nasıl bişey yüklicem şimdi ya ... siteye sunan kişi yardımlarını rica ediyorum ...

--------------------

xxxextra

  • 1 Temmuz 2009 ; 15:55
  • Kayıt Tarihi: 20.06.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 188
  • Rütbe
teşekkürler emeğe saygı

--------------------

witbadboy

  • 2 Temmuz 2009 ; 01:50
  • Kayıt Tarihi: 17.05.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 2
  • Rütbe
xxxextra Bu sürümde o simge çıkmaz çıkması için ctrl+alt+shift+F6 kombinasyonunu kullan o zaman akrşına deep freeze çıkar ordan kapatabilirsin ;)

--------------------

DaLGaLaR

  • 3 Temmuz 2009 ; 10:16
  • Kayıt Tarihi: 2.04.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 155
  • Rütbe
aksam bir dosya kaydediyorum sabah yeniden acip bakiyorum yok. tamam virusdan siyiriyoruz ama pc dede bir sey yapamiyoruz.dun yukledigim program bugun yok. gunluk yuklemek lazim. guzel bir paylasim ama bizim gibi surekli program indirip yukleyenler icin pek kullanilmaz fakat internet cafeler icin mukemmel ötesi diyebilirim.

--------------------

karakugu

  • 14 Temmuz 2009 ; 00:23
  • Kayıt Tarihi: 21.12.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 7
  • Rütbe
sakın indirmeyin arkadaşlar.tam bir baş belası bir program

--------------------

p3ngu3n

  • 17 Ağustos 2009 ; 12:31
  • Kayıt Tarihi: 17.08.2009
  • Rütbe
ya ben böyle bi şey görmedim ne kadar kötü bi program bu ya kurdum ne bi simgesi var ne bi şey var ctrl+alt+shift+F6 yapıyorum pencere açılıyo ordan da ne kapatılıyo ne bi şey oluyo silmek istetiyorum silemiyorum yardım ederseniz sevinirim

--------------------

Değerli ziyaretçimiz, sitemize üye iseniz lütfen giriş yapınız.
üye değlseniz üye olmak için tıklayın.

Mayonez.Net - ToolBAR
Get our toolbar!
Anket
Sponsor
Arşiv
Haziran 2018 (85)
Mayıs 2018 (214)
Nisan 2018 (218)
Mart 2018 (265)
Şubat 2018 (181)
Ocak 2018 (155)
SPONSOR

Son Yorumlar


Copyright © 2012 Mayonez.Net 2006 - 2012