Mayonez.Net

RSS
«    Ocak 2020    »
PtSaÇrPrCuCtPz
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Tekken 3 (PC) Turkce

http://i41.tinypic.com/2zir5tg.jpg

Tekken 3 (PC) Turkce l 33 MB

Tekken 3 PC için Türke versiyon.

http://i40.tinypic.com/xkx8y1.jpg

http://i43.tinypic.com/34dsx3k.png



 (Oy Sayısı: 38)
Görüntülenme : 13604 Yorumlar (44)

emrecan256

  • 13 Eylül 2009 ; 11:21
  • Kayıt Tarihi: 9.12.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 15
  • Rütbe
Oyun Sorunsuz CalıSıyor... Yükleme için:Rar çıkartın Tekken3_TR dosyasını acın sonra ePSXe adlı dosyayı acın File ile Run ISO ya tıklayın sonra tekken disk yazma dosyasıyla acın

--------------------

hburc

  • 11 Haziran 2009 ; 14:22
  • Kayıt Tarihi: 29.12.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 3
  • Rütbe
teşekkürler......

--------------------

saskınman

  • 1 Haziran 2009 ; 17:50
  • Kayıt Tarihi: 25.05.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 8
  • Rütbe
tesekkürle emeğe saygı

--------------------

alonzo2838

  • 27 May 2009 ; 14:47
  • Kayıt Tarihi: 2.02.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 21
  • Rütbe
saol........

--------------------

gameferedal

  • 22 May 2009 ; 16:22
  • Kayıt Tarihi: 22.05.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 15
  • Rütbe
SAĞL

--------------------

spookykids

  • 9 May 2009 ; 20:27
  • Kayıt Tarihi: 20.04.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 6
  • Rütbe
yaa arkadaşlar bn de bu oyunu açamadım lütfen biri yardımcı olsun

--------------------

katsomoto52

  • 8 May 2009 ; 11:13
  • Kayıt Tarihi: 23.04.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 17
  • Rütbe
ok

--------------------

AstalaVista

  • 7 May 2009 ; 08:58
  • Kayıt Tarihi: 26.01.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 396
  • Rütbe

oyun gayet güzeL çalışıyor..


herhangi bir soRuNu yok..

--------------------

Karga

  • 5 May 2009 ; 16:18
  • Kayıt Tarihi: 5.05.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 1
  • Rütbe
"hace"
Abiler jetonlu oyunlarda, bi samuray oyunu vardı ya, adını hatırlamıyorum çok düşündüm ve aradım ama bulamadım. Önerisi olan var mı ?

Shinobi den bahsediyorsun sanırım.

--------------------

beurself

  • 5 May 2009 ; 04:01
  • Kayıt Tarihi: 18.04.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 6
  • Rütbe
paylasım icin tesekkurler ama oyunda bozukluk var mi kardesler?

--------------------

muradona7

  • 4 May 2009 ; 18:50
  • Kayıt Tarihi: 2.05.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 1
  • Rütbe
nasıl kuruluyo

--------------------

sfrbsr

  • 4 May 2009 ; 10:30
  • Kayıt Tarihi: 25.05.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 21
  • Rütbe
paylaşım için teşekkürler
emeğinize sağlık :)

--------------------

baba01

  • 3 May 2009 ; 20:14
  • Kayıt Tarihi: 4.02.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 5
  • Rütbe
beyler bu nasıl kuruluyo

--------------------

ilkerdinho

  • 2 May 2009 ; 13:07
  • Kayıt Tarihi: 15.08.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 18
  • Rütbe
cok ssaaoll

--------------------

garfield__53

  • 2 May 2009 ; 11:42
  • Kayıt Tarihi: 21.02.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 226
  • Rütbe
Teşekkürler emeğinize sağlık

--------------------

behnam

  • 1 May 2009 ; 22:42
  • Kayıt Tarihi: 25.05.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 5
  • Rütbe
timu,
Registrationa tıkla;Evet;Tmm
Tekken fileına tıkla oyna wink

--------------------

timu

  • 1 May 2009 ; 21:35
  • Kayıt Tarihi: 29.11.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 8
  • Rütbe
allah rizası için, biri nasıl kurulduğunu anlatabilirmi lütfen

--------------------

mtk

  • 1 May 2009 ; 20:14
  • Kayıt Tarihi: 30.09.2008
  • ICQ: --
  • Yorumları: 2
  • Rütbe
ben acamadım arkadaşlar bunu birisi anlatabilirmi.....

--------------------

harunerdem_01

  • 1 May 2009 ; 16:01
  • Kayıt Tarihi: 28.02.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 6
  • Rütbe
arkadaşlar oyunu kuramadım ya bi anlatır mısınız?

--------------------

hace

  • 1 May 2009 ; 13:21
  • Kayıt Tarihi: 27.04.2009
  • ICQ: --
  • Yorumları: 37
  • Rütbe
Abiler jetonlu oyunlarda, bi samuray oyunu vardı ya, adını hatırlamıyorum çok düşündüm ve aradım ama bulamadım. Önerisi olan var mı ?

--------------------

Değerli ziyaretçimiz, sitemize üye iseniz lütfen giriş yapınız.
üye değlseniz üye olmak için tıklayın.
1 2 3
Önceki    Sonraki
Sayfaya Git

Sponsorlu

Anket

Mayonez.Net'i ne için tercih ediyorsunuz?

Film
Oyun
Dizi
Program
Wallpaper
Diğer+
Hepsi

Arşiv
Ocak 2020 (244)
Aralık 2019 (465)
Kasım 2019 (601)
Ekim 2019 (324)
Eylül 2019 (209)
Ağustos 2019 (214)

Son Yorumlar


Copyright © 2012 Mayonez.Net 2006 - 2012